موسسه برگزاری جشن تولد
موسسه برگزاری جشن تولد

 موسسه برگزاری جشن تولد در تهران

موسسه برگزاری جشن تولد در تهران یکی از سرچ های است که این روز ها در گوگل به دفعات دیده می شود. با مشغله های روزانه، افراد به جای اینکه تمام انرژی و وقت خود را برای برگزاری تولد و تهیه وسایل آن بکنند، ترجیح می دهند در جشن و مهمانی در کنار  عزیزانشان بدون هیچ دغدغه  ای باشند. به همین منظور با صرف هزینه و زمان کمتر به تمامی فعالیت مربوط به برگزاری جشن تولد را به موسسات اختصاصی واگزار می کنند.

مهمانی های جشن تولد مانند سفرهای جاده ای هستند: رسیدن به آنجا نیمی از تفریح ​​است. تصمیم گیری در مورد موضوع، دکوراسیون، کیک تولد، تم تولد، غذا تولد و یا همچنین رستوران و فروشگاه مناسب جهت سفارش کیک تولد، سفارش تم تولد، سفارش غذا تولد و سفارش فینگر فود تولد کمی زمان بر و سخت است البته تمامی این فعالیت ها باعث می شود روزهای منتهی به این رویداد بخشی از خود جشن به نظر برسد.

موسسه برگزاری جشن تولد در تهران و  کرج با نام دنکوک با ایده های خلاقانه و ناب خاطره سازی می کند. در این مسیر پر هیجان در کنار شما هستیم.

تشریفات تولد در تهران

این روزها با گسترش فضای مجازی و محبوبیت آن در میان مردم حتی می توانید هماهنگی ها جهت برگزاری تولد را به صورت اینترنتی انجام دهید و بدون هیچ نگرانی و یا اینکه در ترافیک شهر بمانید، انجام دهید. موسسه برگزاری جشن تولد در تهران و کرج با نام دنکوک تمامی الزامات برگزاری جشن تولد شما را اعم از غذا تولد، تم تولد و کیک تولد را بر عهده می گیرد و روزی خاطره انگیز را برای شما و مهمانانتان به ارمغان می آورد.

موسسه برگزاری جشن تولد کودک در منزل

لازم نیست استادانه باشد – بچه ها از یک مهمانی کوچک خوشحال می شوند. حتی یک مهمانی ساده نیاز به برنامه ریزی دارد. هرچه زودتر شروع به سازماندهی کنید، زودتر هیجان شروع می شود و بر جزئیاتی که باید در روز خود داشته باشید، کار می کنید.

کودک شما احتمالاً ایده هایی را درباره نحوه برگزاری مهمانی اش داشته باشد ، بنابراین او را در برنامه ریزی درگیر کنید. بگذارید کودک شما موضوع را انتخاب کند، در خرید کیک تولد، خرید غذا تولد، خرید فینگر فود و یا خرید تم تولد و تزئین به شما کمک کند و یا اگر قصد پختن کیک را دارید اجازه دهید در پخت کیک شرکت کند.

جدول زمانی قبل از مهمانی

حداقل دو هفته قبل از مهمانی، باید موضوع را انتخاب کنید تا بتوانید به موقع سفارش تم تولد، سفارش غذا تولد، خرید فینگر فود و همچنین سفارش کیک تولد را انجام دهید، لیست مهمان را آماده کنید، سپس، یک هفته جلوتر از جشن دعوت نامه ها را ارسال کنید. اگر قصد دارید غذا تولد، تم تولد و کیک تولد را از بیرون تهیه کنید یک هفته قبل از مهمانی  سفارش غذا تولد، سفارش فینگر فود، سفارش کیک تولد و خرید تم تولد خود را قطعی کنید. لیست به روز بازی ها و فعالیت ها را تهیه کنید و در مورد آن تصمیم گیری کنید. دعوت نامه ها را ارسال کنید، کالاهای مهمانی را خریداری کنید و با مهمانانی که هنوز پاسخی نداده اند تماس بگیرید.

لیست مهمان

اطمینان حاصل کنید که بهترین دوست فرزند شما قبل از تعیین تاریخ آزاد است. اگر می خواهید از همکلاسی ها دعوت کنید، به  همه بچه ها، همه پسران یا دختران فکر کنید. اگر شما تعداد زیادی از همکلاسی ها را دعوت نمی کنید ، قاعده مهم این است که هیچ کدام را دعوت نکنید.

فعالیتهایی که قصد دارید انجام دهید را در نظر بگیرید. تعداد بچه های بزرگتر، حتی هشت یا ۱۰ ساله ممکن است برای بازی های تیمی در یک مهمانی ۵ ساله بهترین باشد، اما ممکن است شما فقط برای سه نفر  ۷ ساله میهمان تدارک دیده باشید.

دعوت ها ی تولد

دعوت نامه های پست الکترونیکی سه هفته قبل از مهمانی ارسال شوند. حتی اگر مدرسه فرزند شما اجازه پخش دعوت نامه ها را در محل بگذارد، بهتر است اینترنتی هم دوستان خود را دعوت کنید. به این ترتیب کودکانی که دعوت نمی شوند کمتر احساس کمبود می کنند. اطلاعات هر چیزی برای آوردن، مانند لباس شنا و حوله را ارائه دهید. اگر غذا تولد ناهار یا شام را سرو می کنید حتما بگویید. از سرگرمی های خاص مانند فیلم استفاده کنید. با والدینی که هفته قبل از مهمانی جواب نداده اند تماس بگیرید.

شما نمی توانید ضمن نظارت بر یک بازی از مهمانان خوش آمدگویی کنید یا کیک تولد را هنگام ریختن نوشیدنی برش دهید، بنابراین وظایف خود را بین دوستانتان تقسیم کنید.

از والدین دیگر بچه ها کمک بگیرید یا یک بچه نگهدار یا خواهر و برادر بزرگتر را برای کمک به خود دعوت کنید. در یک مهمانی در خانه، کودک در حال خودش است.

برای جلوگیری از سرگردانی بچه ها، محل برگزاری مهمانی را با بالن و استریل تعریف کنید و درهای اتاق های دیگر را ببندید. پارک ها برای مهمانی های هوای گرم بسیار عالی هستند. فقط مطمئن باشید که در صورت باران برنامه دوم و پشتیبان دارید.

ورق های رنگی یا پتو را روی زمین پخش کنید. مرزها و گوشه های پتو را با خوشه هایی از بادکنک های روشن که به قلاب های چوبی نازک در زمین گیر کرده اند ، علامت بزنید. پارچه ای روی حصار بلند، زمینه ای جذاب برای عکس های مهمانی فراهم می کند.

شما فقط ممکن است مدت کوتاهی برای تزئین یک فضای اجاره ای داشته باشید، بنابراین هنگام سفارش تم تولد از دکوراسیون های قابل حمل استفاده کنید و برای یک یا دو فرد بزرگسال دیگر برنامه ریزی کنید تا به شما کمک کنند. قبل از رسیدن به محل، تمام بادکنکها را که قبلاً منفجر شده و در هم جمع شده اند، را جدا کنید.

تزئینات دکوراسیون و یا تم تولد را با وسایلی که دیواره ها را از بین نبرد ، مانند نوار چسب ، سیم و قلاب چسبنده قابل جدا شدن آویزان کنید. یک اتاق بزرگ را با خرید تم تولد جذاب و متناسب با جنسیت و سن دوستانه تر تزئین کنید. برای تعریف منطقه مهمانی از حصار استفاده کنید. همچنین می توانید فضا را با بالن های بسته شده به لنگرها زیبا کنید.

اگر قصد سفارش غذا تولد و یا سفارش فینگر فود را برای تولد دارید، اگر مهمانان شما پیش دبستانی هستند ناهار مناسب تر است. اگر مهمانان شما زیر ۸ سال هستند و قصد خرید کیک تولد را دارید، بهتر است کیک شکلاتی را انتخاب کنید، چرا که بچه ها عاشق شکلات و کاکائو هستند. با بزرگتر شدن بچه ها، زمانبندی به یک عامل کم اهمیت تبدیل می شود. احساس نکنید باید ساعت ها سرگرم شوید. کودکان نو پا و پیش دبستانی ها بهترین کار را با مهمانی هایی که یک ساعت و نیم برگزار می شوند انجام می دهند. هر جایی از دو تا سه ساعت برای بچه های مدرسه ای زمان کافی است.

چه چیزی برای پذیرایی تولد آماده کنیم

پخت و تزئین کیک تولد فرزندتان  ارزش تولد را بالا می برد. برای این کار وقت بگذارید، اما با مشغله های این روز ها شما می توانید اقدام به خرید کیک تولد بکنید اما کودک خود را در انتخاب طرح آن شریک کنید. غذاهای مانند فینگر فود ها را انتخاب کنید تا بچه ها به راحتی بتوانند بخورند. حتی غذای ساده نیز می تواند خاص به نظر برسد. در اینجا چند ایده وجود دارد:

 ساندویچ ها را با استفاده از برش های کوکی به شکل های زیبا برش دهید تا مانند فینگر فود ها کوچک شود (ابتدا پوسته ها را برش دهید). یا از چاقو استفاده کنید تا آنها را مانند یک پازل به قطعات کوچکتر برش دهید. میان وعده ها را در ظروف رنگی سرو کنید.

اگر تهیه فینگر فود کمی دشوار و زمان بر است می توانید با خرید فینگر فود به صورت حضوری و یا حتی سفارش فینگر فود به صورت اینترنتی، در زمان و هزینه خود صرفه جویی کنید.

به بچه ها اجازه دهید پیتزاهای مافین انگلیسی را خودشان سرو کنند. به آنها نشان دهید که چگونه می توانید صورت هایی با چشمان زیتون برش خورده ، بینی پورپونی و دهان زنگ فلفل درست کنید.

یک سرگرمی ترتیب دهید و از غرفه ها یا لوازم جانبی – کیت های مخصوص نقاشی چهره یا ترفندهای جادویی استفاده کنید – به عنوان مثال بچه ها می توانند سایه هایشان را با خود به خانه ببرند.

برگزاری جشن تولد با قیمت مناسب

جهت دریافت مشاوره رایگان در خصوص هزینه و قیمت برگزاری جشن تولد می توانید هم اکنون با کارشناسان دنکوک تماس بگیرید