کیک تولد دخترانه
0
کیک تولد دخترانه

کیک تولد دخترانه

اهمیت سالروز تولد افراد برای همگان واضح است. تمام افراد در هرسنی که باشند روز تولدشان از مهم ترین روزهای زندگی اش است. طبیعی است که دختران و پسران کوچک علاقه بیشتری به جشن گرفتن این روز مهم را دارند؛ چرا که در این سن اغلب دنبال شادی کردن و لذت بردن هستند. برای برگزاری یک جشن زیبا و خاطره انگیز برای دختر عزیزتان لازم نیست میهمانی بزرگ و پرخرج تدارک ببینید. با حوصله به خرج دادن و انجام کارهایی هرچند کوچک مانند طراحی تم تولد و یا سفارش تم تولد و یا با تزیین قسمت کوچکی از منزلتان با تعداد کمی  بادکنک، انتخاب یک کیک تولد طبق سلیقه فرزندتان می توانید یک جشن به یاد ماندنی برای فرزندتان به ارمغان بیاورید. سفارش کیک تولد مناسب معمولا برای خیلی از افراد سخت و دشوار است.

 اغلب افراد حوصله دیدن تمام مدل هایی داخل کاتالوگ قنادی ها را ندارند و به طرح های معمولی بسنده می کنند. امروزه حتی میتوانید برای خرید کیک تولد و یا خرید تم تولد  به صورت آنلاین انواع مدل های جدید  را مشاهده کنید و سفارش دهید.

نکات مهم در انتخاب کیک تولد دخترانه

مهم ترین نکته در انتخاب کیک تولد دخترانه، توجه به سلیقه ی او می باشد. سعی کنید قبل از تهیه ی کیک به این فکر کنید که دختر شما از بین مدل های فراوان کیک، کدام یک را بیشتر دوست دارد و آن را به بقیه ترجیح می دهد. برای سورپرایز کردنش، یهترین کیک را در نظر بگیرید که خوشحالش کند.

برای آن که جشن تولدی به یاد ماندنی برای فرزند دختر خود برگزار کنید، حتما از قبل مبلغی برای تهیه کیک تولد دخترانه و سایر مخارج تولد کنار بگذارید. تا در زمان خرید کیک و سایر ملزومات تولد با کمبود بودجه مواجه نشوید.

بهتر است وزن کیک تولد دخترانه را با توجه به تعداد میهمانان در نظر بگیرید. معمولا برای جشن تولد کیک باید به میزانی باشد که به همه ی میهمانان برسد و از طرفی خیلی هم اضافه نیاید.

در انتخاب قنادی برای خرید کیک تولد نهایت دقت را انجام دهید. که در روز تولد از کیفیت و تحویل به موقع کیک خیالتان راحت باشد.

کیک تولد دخترانه اغلب بر پایه های مربع، مستطیل و دایره شکل هستند. با توجه به سلیقه و تمایل صاحب تولد می توانید شکل کیک را انتخاب نمایید. سرو کیک بستنی در کنار کیک اصلی می تواند ایده خوبی برای پذیرایی باشد. اندازه ی کیک تولد را طوری انتخاب کنید که بتوانید برای خنک نگه داشتن، آن را در یخچال قرار دهید.

می توانید برای جشن تولد، تم تولد خاصی را در نظر بگیرید و به اطلاع دعوت شدگان برسانید. در این صورت می توانید طرح و رنگ کیک تولد دخترانه را براساس آن تم انتخاب نمایید. اگر ترجیح می دهید کیک ساده یک رنگ تهیه کنید، شمع، فشفشه، عروسک کیک و رنگ خامه ها در تزیین کیک های ساده می توانند مفید باشند.

دختر ها معمولا عاشق رنگ های ملایم هستند. برای کیک تولد دخترانه، رنگ صورتی ملایم می تواند انتخاب مناسبی باشد. پس بهتر است از تم هایی استفاده کنید که رنگ غالب آن متمایل به صورتی باشد تا دختر عزیزتان حس خوشایندی داشته باشد.

برای نوشته ی روی کیک تولد دخترانه می توانید ابتکار به خرج دهید. و به جای تولدت مبارک از عبارت خلاقانه ای استفاده نمایید. برای مثال از جملات انگیزشی می توانید ایده بگیرید اما به محدودیت نوشتن روی کیک توجه کنید. و عبارت کوتاهی انتخاب کنید که بتوان کل آن را روی کیک نوشت.

برای ماندگار کردن خاطره جشن تولد حتما آن را با دوربین های مختلف و یا حتی دوربین تلفن همراهتان ثبت کنید تا در آینده یادآور روز های خوش برای شما باشد.

یکی از موضوعاتی که مادران در تولد فرزندانشان از آن گلایه می کنند این است که نمی توانند آنطور که باید از لحظات تولد نهایت لذت را ببرند چرا که باید به فکر پذیرایی از مهمانان و تهیه کردن غذاهای خوشمزه برای آن ها باشند. برای حل این مشکل مجموعه رستوران ها و یا کترینگ هایی وجود دارند که می توانید سفارش غذا تولد خود را به آن ها بسپارید و از انواع غذا ها و فینگر فود های جذاب و خوش مزه آن ها استفاده کنید. 

تولد و دعوت از میهمانان

یکی از نکاتی که برای تولد گرفتن و دعوت از میهمانان باید در نظر بگیرید، زمان و روز تولد است. معمولا آخر هفته روزهای پنجشنبه و جمعه مناسب ترین روز ها برای برگزاری یک جشن تولد هستند. زیرا در آخر هفته ها مدرسه ها تعطیل است. و پدر ها و مادرها هم بعضا در آخر هفته ها به سر کار نمی روند. در این صورت حتی اگر جشن تولد تا دیر وقت ادامه پیدا کند، میهمانان مشکلی نخواهند داشت.

اگر به جشن تولد دخترانه دعوت شدید، حتما از قبل برای شرکت در آن جشن برنامه ریزی کنید. برای مثال یک ساعت زودتر از خانه حرکت کنید. ترافیک را در نظر بگیرید. برای تهیه کردن کادو برای جشن تولد  دختران، حتما سن و سلیقه ی او را در انتخاب هدیه در نظر بگیرید.

همچنین در سایت ما امکان سفارش آنلاین تمامی محصولات برای برگزاری یک جشن تولد فوق العاده وجود دارد ، شما عزیزان می توانید به راحتی برای خرید تم تولد ، سفارش کیک تولد و خرید غذای تولد اقدام نمایید تا در زمانی بسیار کوتاه تحویل شما داده شود و یک زندگی شاد را تجربه کنید.

ارسال یک دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

0

بالا

X