کیک تولد پسرانه
0
کیک تولد پسرانه

کیک تولد پسرانه جدید

کیک تولد پسرانه از انتخاب کیک تولد دخترانه ساده تر و راحت تر است. چراکه علایق پسران خیلی شبیه به هم است یعنی پسرها تقریبا به چیز های مشابه علاقه نشان می دهند برخلاف دخترها که علایق بسیار وسیعی دارند و نمی توان علایق همه شان را یکی دانست. پسران از کودکی عاشق لوازم نقلیه هستند. ماشین و موتور بازی را دوست دارند. در سنین کودکی اسباب بازی هایشان هم بیشتر موتور، ماشین، هواپیما و هلیکوپتر هستند. علاقه شان به هواپیما و هلیکوپتر هم آنقدر زیاد است که یکی از بزرگترین رویاهایشان خلبانی است.

مدل کیک تولد پسرانه شیک

علاوه بر موارد ذکر شده جهت سفارش کیک تولد به جهت اینکه کیک تولد شما شیک تر و خاص تر به نظر برسد می توانید از شخصیت های کارتونی مورد علاقه او استفاده کنید. شخصیت های کارتونی هم ازعلایق پسربچه ها است. این شخصیت ها الگوی بچه ها می شوند و پسرها تمام رفتارهای آنها را تکرار میکنند. از شخصیت های کارتونی پسران می توان به بت من، اسپایدر من، لاک پشت های نینجا، پت ومت و… اشاره کرد.

نکته دیگری که در تهیه و خرید کیک تولد پسرانه  باید مورد توجه قرار دهید، طعم کیک تولد می باشد. در این مورد حتما سعی کنید سلیقه و ذایقه میهمانان را در نظر بگیرید.

کیک تولد پسرانه فوتبالی

پسرها معمولا در ورزش به فوتبال علاقه دارند و خیلی هیجان انگیز می شوند که سفارش کیک تولد آن ها یک کیک تولد پسرانه زیبا با یک زمین فوتبال باشد؛ یک زمین فوتبال دقیقا شبیه به یک زمین فوتبال واقعی که یازده بازیکن دوتیم مختلف در حال مسابقه دادن هستند. حتی تور دروازه های دوتیم هم بسیار شبیه به دروازه واقعی طراحی و ساخته می شوند. بهتر است طراحی طوری باشد که تیم مورد علاقه پسرتان در حال برنده شدن باشد. بهتر است بازیکن مورد علاقه پسرتان را درحال زدن گل در زمین فوتبال حریف طراحی کنید.

مثلا مسی و رونالدو در تیم های خارجی دارای طرفداران زیادی در بین پسربچه ها هستند که معمولا کمتر پسر ایرانی وجود دارد که تیشرت ورزشی با نام مسی و یا رونالدو نداشته باشد. پس میتوانید با سفارش کیک تولد با طرح فوتبالی یک تولد سورپرایزی برای پسر عزیزتان رقم بزنید.

کیک تولد پسرانه ماشین

در سنین کودکی پسر ها به علت اینکه اکثر اسباب بازی هایشان موتور، ماشین، هواپیما و هلیکوپتر است بهتر است که در خرید کیک تولد کیکی را انتخاب کنید شبیه به اسباب بازی هایشان باشد یا به طور مثال اگر کارتنی را بیش از همه دوست دارد و در آن ماشین خاصی مورد علاقه کودک شماست بهتر است که از همان طرح و همان رنگ برای خرید کیک تولد استفاده کنید.

کیک تولد پسرانه نوجوان

اگر پسر عزیز شما در سن نوجوانی به سر می برد بهتر است بدانید که به علت اقتضای سنش ترجیح می دهد که اگر مهمانی برای او تدارک داده می شود مانند مهمانی و تولد یک شخص بزرگسال باشد. حتما خود شما متوجه تغییر رفتار های او شده اید. در سن نوجوانی دختران و پسران ناخواسته و به صورت غریضی سعی بر این دارند که مانند افراد بزرگسال رفتار کنند. پس پیشنهاد و توصیه می شود کیک تولد او را کودکانه انتخاب نکنید. کیکی خاص ، شیک و زیبا مانند کیک افراد بزرگسال بهترین انتخاب است.

ایده های تولد پسرانه  

امروزه آنقدر ایده های جدید برای برگزاری یک جشن تولد عالی وجود دارد، که می توان برای هر سن و جنسیتی شگفت انگیزترین جشن تولد را برگزار کرد. از ایده هایی که امروزه خیلی پرطرفدار است، داشتن یک تم تولد خاص در جشن تولد است. برای تولد پسر بچه ها می توانید جهت سفارش تم تولد از تم تولد سگ های نگهبان، تم تولد جنگل و حیوانات و همچنین تم تولد فیل و بالن استفاده کنید.

در سنین کودکی تم تولد بچگانه مانند کاراکترهای  موجود در کارتون ها هم برای شادی خود فرزندتان خوب است و هم برای میهمانان جشن تولدی که شما تدارک دیده اید متفاوت به نظر میرسد. می توانید تم تولد را به میهمانانتان هم در هنگام دعوت از آنها به جشن تولد بگویید تا یک هماهنگی زیبایی در جشن ایجاد شود.

تم ها تمام مواردی که در جشن هستند را دربرمی گیرند : از کیک تولد پسرانه ی زیبایی که از قبل در نظر گرفته اید و تزیینات قسمتی از خانه که برای نشستن پسر عزیزتان و قراردادن کیک تولد پسرانه او در میز مقابلش درنظر گرفتید، تا بشقاب، لیوان، کارد وچنگال و کلاه تولد. مورد مهمی که سفارش تم تولد می تواند شامل آن شود کیک تولد پسرانه ایست که از قبل آن را سفارش داده اید. این مورد یعنی  طرح کیک تولد پسرانه اگر با تم تولد یکسان نباشد زیبایی جشن را ازبین می برد.

جهت سفارش تم تولد برای سالروز تولد فرزند نوجوان پسرتان میتوانید از طرح هایی مثل سیبیل کوچک، و یا دیگر طرح های پسرانه است. طرح های ارتشی یا چریکی هم طرفداران زیادی در بین پسران نوجوان دارند. حتی بهتر است کادوهایی که برای پسرتان در نظر می گیرید شامل همین تم تولد باشند. حتی اگر فقط کاغذ کادو هم همانند تم تولد باشد بازهم زیبایی بصری منحصر به فردی می آفریند.

در جشن تولد فرزندتان بهتر است اجازه دهید خودش شمع های روی کیکش را فوت کند. فوت کردن شمع برای بچه ها حس خوبی را القا می کند. البته پسربچه های کوچک که معمولا خیلی شیطون هستند، به شمع و کیک حمله می برند و باید مراقب شان باشید که مبادا با حرارت شعله ی شمع بسوزند. اواز های زیادی برای تبریک تولد فرزندان به هر زبانی در تمام دنیا وجود دارد که با هم آوایی این آهنگ ها توسط تمام مهمانان در جشن تولد، لحظات رویایی برای بچه ها می سازد.

در سایت دنکوک امکان سفارش آنلاین تمامی محصولات برای برگزاری یک جشن تولد فوق العاده وجود دارد ، شما عزیزان می توانید به راحتی برای خرید تم تولد ، سفارش کیک تولد و خرید غذای تولد اقدام نمایید تا در زمانی بسیار کوتاه تحویل شما داده شود و یک زندگی شاد را تجربه کنید.

ارسال یک دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

0

بالا

X