نحوه سفارش فینگر فود
0
نحوه سفارش فینگر فود

فینگر فود

نحوه سفارش فینگر فود و یا تهیه فینگر فود های مناسب با سلیقه مهمانان موضوعی است که قبل از سفارش آن حتما باید به آن توجه کرد. اصطلاح فینگر فود به غذایی اطلاق می­شود که پس از پخت به راحتی با دست خورده می­شود و برای صرف آن نیازی به وسایلی همچون، کارد، قاشق و چنکال نداریم. این غذاهای لقمه­ای سابقه حضوری طولانی در سفره ­های ما دارند. ما سال­ها غداهایی چون دلمه، سمبوسه و انواع ساندویچ را با دست می­خوردیم و خودمان نمی­دانستیم که در حال خوردن فینگرفود هستیم!

فینگر فودها با گذشت زمان رواج زیادی یافتند و جایگاه ویژه­ای را در سفره­ های ما به خود اختصاص دادند، به گونه ای که گاهی به عنوان پیش غذا و حتی بعضی مواقع به عنوان غذای اصلی در مجالس و مهمانی­ها سرو می ­شوند. استفاده از فینگرفود تنها به سفره­ های خانگی ختم نمی­ شود. این غذاهای انگشتی و محبوب در رستوران­ها نیز تهیه شده و به عنوان پیش غذا و یا غذای اصلی به مشتریان ارائه می­شود. گفتنی است که جهت خرید فینگر فوداین رستوران­ها سفارش فینگر فود را نیز قبول کرده و پس از تهیه این غذاهای رنگی، آن را به مشتری تحویل می ­دهند!

پس هنگامی که مهمانان زیادی را برای جشن تولد عزیزانتان دعوت کرده اید و یا هنگامی که دوستانتان را برای برگزاری یک مهمانی دور همی فرا خوانده اید و به دلایلی وقت کافی برای تهیه فینگر فود های متنوع و رنگارنگ ندارید، به شما پیشنهاد می شود جهت خرید فینگرفود اقدام کنید و از رستوران های موجود سفارش فینگرفود را انجام دهید.

مزایای سفارش فینگر فود

سفارش فینگر فودها، ضمن این که باعث صرفه جویی در وقت شما می ­شوند، زیبایی چشم نوازی را به سفره و میز پذیرایی شما عزیزان خواهند بخشید و خاطره ای خوش و به یاد ماندنی را در کنار مهمانانتان، برایتان رقم خواهند زد.

پس در یک دورهمی دوستانه، جشن تولد و یا هر مجلس دیگری که قصد درخشیدن در آن را دارید، ایده سفارش فینگرفود را عملی کنید، وقتتان را صرف امور دیگر کرده و در کنار مهمانانتان خوش بگذرانید. به زودی آوازه میزبانی بی نظیر شما در میان افراد فامیل و دوستانتان پخش خواهد شد!

از دیگر مزایای سفارش فینگر فود این است که شما دیگر مجبور به پخت و پزهای طولانی و وقت گیر در آشپزخانه نخواهید بود. سفارش فینگرفود همچنین زحمت خرید مواد اولیه و حضور طولانی مدت در صف­های خرید را کم می­ کند.

گفتنی است که؛ اگرچه تهیه فینگرفود های رنگارنگ و خوشمزه، تقریبا کاری ساده است و زمان زیادی نمی­برد، اما برخی خانم­ ها قادر به تهیه این غذاهای انگشتی نیستند و نیز نمی ­توانند زیبایی بخشی این غذا به سفره شان را نادیده بگیرند و آن را برای مهمانیشان درست نکنند! در این هنگام است که سفارش فینگر فود ایده ای جالب و مفید به شمار می آید. بدون آن که مهمانانتان متوجه ضعف شما در تهیه فینگرفود شوند، با سفارش فینگرفود زیبایی را به میز پذیرایی خود دعوت کنید!

نحوه سفارش فینگر فود برای سلایق متفاوت!

نحوه سفارش فینگر فود و یا تهیه فینگر فود های مناسب با سلیقه مهمانان موضوعی است که باید به آن توجه کرد. فینگرفود ها علاوه بر خوردن راحت، طعم خوب و در عین حال کوچکی ظاهرشان، با ذائقه افراد مختلف نیز جور در می­ آیند. اگر مهمانان شما غذاهای سرد مانند رولت کالباس دوست دارند، سفارش فینگر فود سرد به شما پیشنهاد می­ شود. اگر افرادی که به منزل خود دعوت کرده اید، اهل خوردن غذاهای گرمی همچون پیراشکی قارچ و سوسیس هستند، سفارش فینگرفود گرم بهترین گزینه برای پذیرایی از این عزیزان است.

گاهی شما مهمانانتان را به صرف خوردن یک عصرانه دوستانه به منزلتان دعوت کرده­اید. در این­صورت با سفارش فینگرفود میو­ه ای، به نحوی بی نظیر از آن­ها میزبانی کنید. در تهیه این نوع فینگرفود از دانه­ میوه­ هایی همچون انگور، گیلاس، توت فرنگی و نیز قطعه ­های ریز شده میوه های دیگر استفاده شده است. اما گاهی ممکن است که آن­ها به خوردن غذا های دریایی همچون ماهی و میگو علاقه داشته باشند. برای افراد دارای این سلیقه نیز ایده ای ناب وجود دارد: سفارش فینگرفود دریایی!

کسانی که به پخت رنگارنگ­هایی کوچک تحت عنوان فینگر فود مشغولند، سلیقه تمام افراد را نیز در نظر می­ گیرند. آن­ها به این نکته توجه دارند که بعضی اشخاص فقط گوشت خوار و بعضی دیگر فقط گیاه خوار هستند. بنابراین؛ برای احترام به سلیقه چنین افرادی به تهیه فینگر فود های صرفا گوشتی و یا صرفا گیاهی می ­پردازند. همچنین با در نظر گرفتن این که فینگرفود مورد نظر برای استفاده در چه نوع مهمانی سفارش داده شده است، ایده ­های جالب و جذابی را در تزیین آن به­ کار می­ گیرند و بدین ترتیب سفره ای زیبا به شما و عزیزانتان هدیه می ­دهند.  

در سایت دنکوک امکان سفارش آنلاین تمامی محصولات برای برگزاری مهمانی ها و  برگزاری یک جشن تولد فوق العاده وجود دارد ، شما عزیزان می توانید به راحتی برای خرید فینگر فود، خرید تم تولد ، سفارش کیک تولد و خرید غذای تولد اقدام نمایید تا در زمانی بسیار کوتاه تحویل شما داده شود و یک زندگی شاد را تجربه کنید.

ارسال یک دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

0

بالا

X