کیک تولد کودک
0
کیک تولد کودک

کیک تولد کودک

کیک تولد کودک و نحوه انتخاب آن متناسب با سن، جنسیت و سلیقه کودک موضوعی است که امروز قصد داریم در مورد آن صحبت کنیم تا بتوانیم بهترین کیک را انتخاب کنیم. کودکان علاقه زیادی به شیرینی جات دارند. کمتر کودکی وجود دارد که با دیدن کیک تولد به وجد نیاید. کودکان در هر موقعیتی دوست دارند به آنها شکلات و کیک بدهیم. از دیگر دوست داشتنی ها برای کودکان جشن و شادی است. حال اگر این دو باهم ترکیب شوند؛ یعنی یک جشنی باشد که در آن شکلات و کیک تولد هم سرو شود، کودکان دوبرابر خوشحال می شوند.

کودکان ثمره ی زندگی هر پدر و مادری هستند. قطعا هر پدر و مادری دست به هر کاری میزند تا کودکش زندگی شادی داشته باشد. شاد کردن فرزندان در سنین کودکی خیلی آسان تر از این کار در سنین بالاتر است. برای شاد کردن کودکان لازم  نیست شما روانشناس یا متخصص کودک باشید. اگر با صبر و دقت به رفتار فرزندتان توجه کنید، به راحتی می توانید ابزار شادی آور برای کودکتان را بیابید. پدر و مادر باید با ایجاد شادی و خنده در زندگی، دنیای بهتری برای فرزندشان بسازند.

روز تولد یک روز خاص است که نمی توان اهمیت آن را نادیده گرفت. روز به دنیا آمدن فرزندان از فراموش نشدنی ترین روزها در زندگی شان است. پس چه بهتر است که در سالروز تولد فرزند خود تمام تلاشتان را برای شاد کردنش انجام دهید.  برگزاری یک جشن تولد عالی و خرید کادوهایی که می دانید او را شگفت زده می کند، می تواند گزینه مناسبی برای ساختن یک روز به یاد ماندنی باشد. اما دست نگه دارید مهم ترین چیز در یک جشن تولد، کیک تولد کودک است.

کیک تولد کودکانه، کیک تولد بچه گانه

کیک تولد کودک را بهتر است با طرح هایی که کودکان علاقه دارند تزیین کنید. کودکان اغلب طرفدارار طعم شکلات هستند. پس می توان گفت کیک تولد کودک با طعم شکلات از پرطرفدارترین ها برای تولد کودکانتان است. اما خب باید حتما در استفاده ی کودک از کاکائو دقت داشته باشد چرا که ممکن است آلرژی زا باشند. کیک هایی با ظاهر کودکانه مثل تصویر بادکنک، تصویر اسباب بازی، تصویر عروسک و دیگر علایق بچه ها، کیک تولد کودک را خواستنی تر می کند. البته امروز طرح سه بعدی مواردی که گفته شد هم با مواد خوراکی ساخته میشود و در ساخت و تزیین کیک تولد کودک بکار می رود.

شکلات در ابتدای کشفش مزه ی الانش را نداشته است و بعد گذشت سال ها با افزودن موادی به آن، این خوراکی را لذیذ تر کردند. جالب است بدانید اولین بار شکلات در آمریکای مرکزی کشف شده است. به نظر می رسد اولین کاشت آنها به پنج هزار سال قبل برمی گردد. برخی شواهد حاکی از آن است که در آن زمان از شکلات برای نوشیدنی و دارو هم مورد استفاده قرار میگرفته است. میوه ی درخت کاکائو شامل پودر کاکائو و کره کاکائو است.

کیک تولد کودکانه پسرانه جدید

این روزها، جهت سفارش کیک تولد بچه گانه پسرانه جدید، طرح های زیادی از جمله کیک تولد سگ های نگهبان و کیک تولد جنگل و حیوانات وجود دارد که با انتخاب این کیک ها می توانید تولدی خاص و ویژه ی پسرانه را تدارک ببینید. بهتر است رنگی که برای کیک تولد کودکانه پسرانه انتخاب می شود، آبی و یا سبز باشد چرا که رنگ مورد علاقه اکثر پسر بچه ها آبی و یا سبز است.  

کیک تولد کودکانه دخترانه جدید

همچنین جهت خرید کیک تولد کودکانه دخترانه جدید، تنوع زیادی وجود دارد که باید متناسب با سلیقه دختر دلبندتان، رنگ و طرح آن را انتخاب کنید. از کیک های کودکانه دخترانه پر طرفدار می توان به کیک تولد اسب تک شاخ و کیک تولد قلعه اشاره کرد. رنگ کیک تولد کودکانه دخترانه بهتر است صورتی و سفید باشد، چرا که رنگ مورد علاقه اکثر دختر بچه ها صورتی است. 

حال اگر قصد دارید کیک تولد کودک خود را از شیرینی فروشی ها تهیه نکنید و خودتان آن را بپزید، در ابتدا بهتر است به مواد اولیه کیک تولد توجه کنید. پیشنهاد می شود که کودک خود را در تهیه کیک تولد شریک کنید و به او اجازه دهید لذت تهیه کیک تولد را در کنار شما تجربه کند.

مواد اولیه کیک تولد کودک

برای تهیه یک کیک تولد کودک که هم طعم و هم ظاهر زیبایی داشته باشد، پایه ی کار پخت یک کیک ساده اسفنجی است. مواد اصلی برای پخت یک کیک اسفنجی، شامل آرد، کره، تخم مرغ و شکر است. این کیک خاصیت افزایش حجم یا به اصطلاح پف کنندگی را بعلت وجود تخم مرغ در ترکیب خود داراست. در پخت بعضی کیک ها زرده و سفیده تخم مرغ باهم به مواد دیگر سازنده کیک اضافه می شوند و در بعضی هم به صورت جدا ابتدا توسط همزن، هم زده میشوند و سپس به مواد دیگر افزوده می شوند. مواد دیگری که در پخت کیک تولد کودک به آنها نیاز داریم عبارتند از: شیر، بکینگ پودر و وانیل. برای افزودن طعم های متفاوت می توان از دیگر مواد خوراکی طعم دهنده مانند: کاکائو، نسکافه، قهوه وهمچنین از مغزها مانند پسته، بادام و دیگر آجیل هم استفاده نمود.

برای متنوع تر و جذاب تر شدن طعم کیک تولد کودک هم چنین می توان از میوه های مختلف همانند توت فرنگی، پرتقال، نارگیل و یا دیگر میوه های خوشمزه استفاده کرد. سپس کیک را با توجه به میزان حجم و قطرش به چند لایه تقسیم میکنیم. حال باید میان لایه ها خامه بریزیم.  دستورهای مختلفی برای درست کردن خامه ی میان کیک استفاده کرد اما از در فراگیرترین روش، از خامه صبحانه، پودرقند و وانیل استفاده می شود. از معمول ترین موادی که روی خامه و میان لایه ها ریخته می شود، می توان موز ورقه شده، آناناس خردشده، گردو خرد شده و رنگ های خوراکی متنوع را نام برد.

ارسال یک دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

0

بالا

X