ایده های فینگر فودی
0
فینگر فود مهمانی

ایده های فینگر فودی جهت پذیرایی راحت تر و کم هزینه تر موضوعی است که امروز قصد معرفی آن ها را داریم. فرض کنید که می‌خواهیم یک مهمانی سنتی دورهمی در خانه داشته باشیم. برای پذیرایی در این مهمانی می‌توانیم از غذاهای گوشتی استفاده کنیم که هم خوشمزه باشند و هم ارزان. همانطور که می‌دانید، تهیه غذاهای گوشتی وقت زیادی خواهد گرفت و استرس و دردسر زیادی دارد. ما پیشنهاد دیگری برای شما داریم. منویی خوشمزه و اشتها آور و جذاب، منویی که باعث می‌شود مهمانان شما از ابتدا تا انتهای مهمانی سرگرم خوردن لقمه‌های کوچک خوشمزه باشند و لذت ببرند.

ایده های فینگر فودی و فینگر فود برای مهمانی به شما این امکان را می‌دهد تا از طیف وسیعی از غذاها لذت ببرید. فینگر فود سرد و فینگر فود گرم از انواع مواد خوشمزه‌ای تهیه می‌شود که با طرحی مینیمال لیسی سفره شما را جذاب خواهد کرد. در ادامه انواعی از فینگر فود های خوشمزه را به شما پیشنهاد می‌کنیم:

انواع فینگر فود و ایده های فینگر فودی

  • فینگر فود سبز : این فینگر فودها معمولا غذاهای سالمی هستند. با میوه یا سبزیجات خام یا پخته و کبابی شده درست می‌شود.
  • فینگر فود نشاسته‌ای: این نوع فینگر فود خیلی اشتها آور و نشاط بخش است. مثل ساندویچ‌های انگشتی، پیتزاهای انگشتی و پیراشکی. در واقع نان‌ تست، نان شیرینی‌، کراکر و رول چهار جزئی هستند که انواع مواد بر روی آنها قرار می‌گیرد.
  • فینگر فود پروتئینی: غذاهای گوشتی یا ماهی، پیتزای گوشتی، بال مرغ یا سوشی جزء این دسته هستند. حتی شما می‌توانید از تخم مرغ یا انواع پنیر و یا پنیر توفو استفاده کنید.
  • فینگر فود تنقلاتی: این نوع فینگر فود شامل آجیل، چیپس، چوب شور و پاپ کرن است. شما می‌توانید به دلخواه سایر تنقلات را هم به این مجموعه اضافه کنید. این فینگر فود را به عنوان مزه می‌توان سر سفره گذاشت.
  • فینگر فود غرق سس: انواعی از فینگر فود که در مقدار زیادی از سس یا پنیر غلت می‌زند و بسیار اشتها آور و جذاب است.
  • فینگر فود دسری: هیچ شامی بدون دسر کامل نمی‌شود. پس از شام؛ شیرینی، کوکی‌ها، کیک، آبنبات و شکلات از جمله خوردنی‌هایی هستند که شادابی را به مهمانانی شما هدیه می‌دهد.

توصیه: در صورتی که مهمانان شما دارای محدودیت غذایی هستند می‌توانید از دستورالعمل‌هایی استفاده کنید که نیازهای آنها را برآورده می‌کند. مثلا از غذاهای مخصوص گیاه‌خوران یا نوشیدنی‌های بدون گلوتن استفاده کنید.

ارسال یک دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

0

بالا

X